Monday, May 28, 2012

Brut Mod Map

Map default di dalam stock phone Android setahu saya tidak dapat digunakan sebagai navigator.

Saya menggunakan brut mod map, aplikasi Map yang telah diubah suai untuk berfungsi sebagai jurupandu masa nyata (real time navigator).

Saya pernah menggunakan brut Mod sewaktu saya belum mempunyai dedicated GPS dan semasa berjalan kaki ke rumah seorang sahabat di Cambridge, UK. Berfungsi sebagaimana google map tetapi dengan real time tracking seperti peranti GPS


Muat turun di mirror saya di sini
Anda mungkin akan jumpa versi lain yang lebih terkini. Tetapi untuk saya versi yang saya gunakan ini yang saya percaya paling stabil dan tiada masalah (sebab dah test version 5.X memang out, tak boleh guna.. possibly ripped off product dari orang lain)

No comments:

Post a Comment